O Michalu Jochovi

Michal Joch

0

let praxe

0

prodaných nemovitostí

0

odběratelů na sociálních sítích

začátek

„Zájem o reality ve mně
vzbudil náš mlejn“

Když se Michal v 15 letech přestěhoval s rodiči do mlýna v Hrušové, pár kilometrů od Vysokého Mýta, začal ho realitní trh zajímat. Při studiu Střední školy podnikání si našel brigádu v oboru a začal pro mýtskou realitku roznášet letáčky a lepit samolepky na sloupy – tehdejší offline Facebook.

Mlýn v Hrušové

„Díky silné motivaci překonáte překážky“

Během posledních 2 let na střední škole rozdal přes 25 tisíc letáčků do schránek, naučil se otipovávat nemovitosti k prodeji a měl jeden velký sen. Aby si mohl koupit Fiat Coupé, zvaný také Ferrari chudých, mnoho večerů trávil se svým discmanem a Taneční ligou v uších. V batohu měl letáčky „Koupím vaši nemovitost“ a roznášel je i do vašich schránek. Teď se při vyprávění směje, ale když musel na nařízení policie horkou vodou drhnout své samolepky s nabídkami odkupu po České Třebové, do smíchu mu jistě nebylo. Ještě, že měl tu Taneční ligu.

Nakonec si ale své vysněné auto koupil. A přišla otázka, co dál?

Motivace: auto
Motivace:
Motivace:
Motivace:
U Pražské brány

„Krok po kroku“

Po maturitě v roce 2008 zůstal v oboru. Několik let pracoval v realitních kancelářích ve Vysokém Mýtě, pak se vydal na zkušenou do největšího realitního portálu, do Srealit pod vedením Seznamu. Tady mohl nahlédnout nejen pod pokličku těch největších realitních kanceláří, ale byl u zadávání a hodnocení reklamních kampaní. A věděl, že on to chce dělat jinak.

A tak si v den svých narozenin roku 2014 založil vlastní realitní kancelář. V JOCHreality rozjel 1. český realitní blog, pracoval se sociálnímí sítěmi a hledal nové cesty, jak zájemcům předvést nemovitosti. Využíval stále rostoucí sociální sítě, profesionální fotografy a videomakery a nový přístup se vyplatil.

Díky reálným výsledkům se rozhodl s přáteli založit mediální agenturu Media Heroes, která se specializuje na on-line reklamu. Teď má v zádech početný tým: specialisty na reklamu na sociálních sítích, ve vyhledávačích, grafiky, videomakery, fotografy i tvůrce webů, když si to nemovitost žádá.

JOCHreality s Media Heroes s.r.o.

„Výsledky jsou fajn, ale lidský přístup je nejdůležitější“

Dlouhá cesta ale není vždy dlážděna jen výsledky, čísly a podepsanými smlouvami, je důležitá i empatie a přátelský přístup ke klientům. Koupě domova nebo prodej toho, ve kterém vyrostly vaše děti – to je velký krok, který většinou dělají jeho klienti poprvé v životě. Proto není hloupých otázek, není nesplnitelných úkolů a také (většinou) není problémů, které nevyřeší.

Michal Joch - majitel JochReality